Contact
Klachten
Ben je ergens ontevreden over?
Wij streven er altijd naar de beste zorg te leveren. Dat neemt niet weg dat je daar ook ontevreden over kunt zijn. Onze medewerkers zijn heel toegankelijk en willen dan ook graag dat je hen bij klachten benadert. Je kunt ook telefonisch of schriftelijk een klacht indienen (zie hier onze contactgegevens). Gebruik voor een schriftelijke klacht het klachtenformulier onderaan de pagina. De reactietermijn op een klacht is zes weken.
Wil je weten hoe we met jouw klacht omgaan?
Wens je liever jouw klacht bij een onafhankelijk orgaan te melden? Klachten kunnen rechtstreeks bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg worden ingediend zonder tussenkomst van begeleider/zorgverlener.
Contactgegevens klachtfunctionaris
- E-mail: info@klachtenportaalzorg.nl
- Telefoon: 0228-322205 op werkdagen van 9:00 tot 12:00
Postadres en bezoek op afspraak:
- Westeinde 14a
- 1601 BJ Enkhuizen
Raadpleeg voor meer informatie Klachtenportaal Zorg door op onderstaande logo te klikken.
- Klik hier voor het jaarverslag klachten 2020.
- Er zijn geen geregistreerde klachten voor 2021.
Vertrouwenspersoon nodig?
Bij het bespreken van een klacht kun je ook een vertrouwenspersoon vragen van het Advies\Klachtenbureau jeugdzorg (AKJ). Deze vertrouwenspersoon Jeugd kun je bereiken via telefoon 088 555 10 00 of e-mail: info@akj.nl