Ben je ergens ontevreden over?

.
Wij streven er altijd naar de beste zorg te leveren. Dat neemt niet weg dat je daar ook ontevreden over kunt zijn. Onze medewerkers zijn heel toegankelijk en willen dan ook graag dat je hen bij klachten benadertJe kunt ook telefonisch of schriftelijk een klacht indienen (zie hier onze contactgegevens). Gebruik voor een schriftelijke klacht het klachtenformulier onderaan de pagina. 
Wil je weten hoe we met jouw klacht omgaan. Lees dan hier verder. 
Wens je liever jouw klacht bij een onafhankelijk orgaan te melden?  Dan kan je contact opnemen met een klachtenfunctionaris van Klachtenportaal zorg. Klik hiervoor op het logo hieronder en je wordt doorverwezen. 
KlachtenportaallogoGroot-2
Klik hier voor het jaarverslag klachten 2020.

Vertrouwenspersoon nodig?

.
Bij het bespreken van een klacht kun je ook een vertrouwenspersoon vragen van het Advies en Klachtenbureau jeugdzorg (AKJ). Deze vertrouwenspersoon Jeugd kun je bereiken via telefoon 088 555 10 00 of e-mail:info@akj.nl 



    Klachtenformulier


    Algemene gegevens

    Omschrijf hier jouw klacht zo specifiek mogelijk

    Wat zou de oplossing zijn voor jouw klacht?


    Aanmeldprocedure